Specifika studijní a profesní orientace u žáků s poruchami učení a chování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045854" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045854 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika studijní a profesní orientace u žáků s poruchami učení a chování
Popis výsledku v původním jazyce
Text přináší dílčí výsledky z výzkumu realizovaného v rámci projektu Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Autoři popisují a interpretují data z kvantitativního šetření, které bylo zaměřeno na zjišťování některých specifik profesní orientace žáků s lehkým handicapem, se specifickými poruchami učení a chování. Pozornost je věnována vybraných okolnostem a vlivům, které často hrají roli v procesu rozhodování, zejména vlivu poradenských subjektů.
Název v anglickém jazyce
THE SPECIFICS OF PROFESSIONAL CHOICE OF PUPILS WITH SPECIFIC LEARNING DIFFICULTIES AND BEHAVIOUR DISORDERS
Popis výsledku anglicky
The paper describes the partial results of the reasearch realised within the project Special needs of pupils in the context of the Framework Educational Programme conducted at the Faculty of Education Masaryk University in Brno. The authors present quantitative analysis of questionnaire data, which is used to identify the factors significantly influencing professional choice (or further academic choice) of elementary school pupils with a mild disability - specific learning difficulties and behaviour disorders. The attention is paid to selected influences, mainly to the role of the school councelling.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M., et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV.
ISBN
978-80-210-5331-1
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
384
Název nakladatele
Paido Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—