Individual differences in foreign language learners
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045876" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045876 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Individual differences in foreign language learners
Popis výsledku v původním jazyce
Individualization and inner differentiation belong to the strategies recommended for the gifted and talented education. They should start with an identification of individual differences in learners. The autor aims at defining the set of individual differences relevant for the individualization and differentiation of foreign language teaching at primary schools.
Název v anglickém jazyce
Individual differences in foreign language learners
Popis výsledku anglicky
Individualization and inner differentiation belong to the strategies recommended for the gifted and talented education. They should start with an identification of individual differences in learners. The autor aims at defining the set of individual differences relevant for the individualization and differentiation of foreign language teaching at primary schools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ŠIMONÍK, O. (ed.). School and talented Pupil.
ISBN
978-80-210-5350-2
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Počet stran knihy
182
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—