Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Substantial learning environments in geometry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F10%3A00349680" target="_blank" >RIV/67985840:_____/10:00349680 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Substantial learning environments in geometry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Differences in how children learn makes considerable demands on teachers' professional competences. To cope with heterogeneity is one of the crucial competences of the teachers. In the working seminar Substantial learning environments in geometry were discussed (a) questions related to the creation of substantial learning environments, (b) what potential these SLEs have for individualization and natural differentiation as one of the forms of inner differentiation, (c) power of motivation of natural differentiation.

  • Název v anglickém jazyce

    Substantial learning environments in geometry

  • Popis výsledku anglicky

    Differences in how children learn makes considerable demands on teachers' professional competences. To cope with heterogeneity is one of the crucial competences of the teachers. In the working seminar Substantial learning environments in geometry were discussed (a) questions related to the creation of substantial learning environments, (b) what potential these SLEs have for individualization and natural differentiation as one of the forms of inner differentiation, (c) power of motivation of natural differentiation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Motivation via natural differentiation in mathematics

  • ISBN

    987-83-91-77-81-2-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Papirus

  • Místo vydání

    Jaroslaw

  • Místo konání akce

    Rzeszow-Iwonicz Zdrój

  • Datum konání akce

    24. 8. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku