Substantial learning environments in geometry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F10%3A00349680" target="_blank" >RIV/67985840:_____/10:00349680 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Substantial learning environments in geometry
Popis výsledku v původním jazyce
Differences in how children learn makes considerable demands on teachers' professional competences. To cope with heterogeneity is one of the crucial competences of the teachers. In the working seminar Substantial learning environments in geometry were discussed (a) questions related to the creation of substantial learning environments, (b) what potential these SLEs have for individualization and natural differentiation as one of the forms of inner differentiation, (c) power of motivation of natural differentiation.
Název v anglickém jazyce
Substantial learning environments in geometry
Popis výsledku anglicky
Differences in how children learn makes considerable demands on teachers' professional competences. To cope with heterogeneity is one of the crucial competences of the teachers. In the working seminar Substantial learning environments in geometry were discussed (a) questions related to the creation of substantial learning environments, (b) what potential these SLEs have for individualization and natural differentiation as one of the forms of inner differentiation, (c) power of motivation of natural differentiation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Motivation via natural differentiation in mathematics
ISBN
987-83-91-77-81-2-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Wydawnictwo Papirus
Místo vydání
Jaroslaw
Místo konání akce
Rzeszow-Iwonicz Zdrój
Datum konání akce
24. 8. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—