Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F10%3A00343544" target="_blank" >RIV/67985840:_____/10:00343544 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku se zabýváme některými otázkami spojenými s vytvářením a vyhledáváním podnětných výukových prostředí a možnostmi, které pro zkvalitnění vzdělávání poskytují. je vymezen pojem "podnětné výukové prostředí". Jsou uvedeny ukázky možností, které poskytuje podnětné prostředí pro přirozenou diferenciaci, jako jednu z forem vnitřní diferenciace.
Název v anglickém jazyce
Substantial Learning Environments for Natural Differentiation
Popis výsledku anglicky
In the contribution we will discuss several questions related to the creation and discovery of substantial learning environments and the potential they bear for general improvement of education. The concept of "substantial learning environment" will be characterized. We will also demonstrate what potential it has for natural differentiation as one of the forms of inner motivation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy
ISBN
978-80-244-2511-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
28. 4. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—