"Stepping-Staircase": Learning environment for negative numbers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10081959" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10081959 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
"Schritte - Stufen": Eine Lernumgebung für negative Zahlen
Popis výsledku v původním jazyce
In Mittelpunkt dieses Kapitels steht eine Lernumgebung die Anforderungen substantieller Lernumgebungen im Sinne Wittmanns erfüllt. Die "Schritt" und "Stufen" Lernumgebungen sind für das Unterrichten negativen Zahlen weiterentwickelt. Erfahrung mit Schülern ist beschriebt.
Název v anglickém jazyce
"Stepping-Staircase": Learning environment for negative numbers
Popis výsledku anglicky
The chapter focuses on a learning environment which fulfils the requirements placed by Wittmann on "substantial learning environment". The environments "Stepping" and "Staircase" are elaborated for the teaching of negative numbers. Experience with pupilsis described.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mathematik im Denken der Kinder: Anregungen zur Mathematikdidaktischen Reflexion
ISBN
978-3-7800-1063-6
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
287
Název nakladatele
Klett
Místo vydání
Seelze
Kód UT WoS kapitoly
—