Changes of the vocal quality of teachers in relation to their professional preparation (as measured by the Dysphonia Severity Index)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045934" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045934 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Changes of the vocal quality of teachers in relation to their professional preparation (as measured by the Dysphonia Severity Index)
Popis výsledku v původním jazyce
The author's research is based on the preceding stages of her work concentrated on changes of the vocal quality measured by means of the standard DSI (Dysphonia Severity Index) method. The research investigates to what degree the basic vocal characteristics of primary school teachers (who are at the same time part-time students) are influenced by their professional preparation (ie musical theory and practice) and by the real conditions of their school practice. The previous research is summarized and results are formulated as criteria for the future intensive work with a group of students in the final stage of the research project.
Název v anglickém jazyce
Changes of the vocal quality of teachers in relation to their professional preparation (as measured by the Dysphonia Severity Index)
Popis výsledku anglicky
The author's research is based on the preceding stages of her work concentrated on changes of the vocal quality measured by means of the standard DSI (Dysphonia Severity Index) method. The research investigates to what degree the basic vocal characteristics of primary school teachers (who are at the same time part-time students) are influenced by their professional preparation (ie musical theory and practice) and by the real conditions of their school practice. The previous research is summarized and results are formulated as criteria for the future intensive work with a group of students in the final stage of the research project.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
SCHOOL AND HEALTH 21 Health Education: Contexts and Inspiration
ISBN
978-80-210-5259-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova Univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—