Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žák s narušenou komunikační schopností v období zahájení školní docházky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045978" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045978 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žák s narušenou komunikační schopností v období zahájení školní docházky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve stati je prezentován výzkum v oblasti odkladů školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností. V rámci výzkumného šetření bylo ověřováno, zda je narušení komunikační schopnosti dítěte důvodem odkladu povinné školní docházky. Byla ověřována tvrzení, že v současné době narůstá počet dětí v předškolním věku a žáků škol základních, u nichž se projevuje narušení komunikační schopnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupils with Communication Disorders at the Beginning of School Attendance

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents research in the field of postponement of school attendance for children with impaired communication ability. In this research was examined whether the impaired communication ability is the reason for postponement of school attendance. The statement, that is currently increasing the number of children in preschool age and primary school pupils, which manifests as the impaired communication ability, was verified.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.

  • ISBN

    978-80-7315-202-4

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    321

  • Název nakladatele

    Paido Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly