Nadaní žáci ve výuce francouzského jazyka - výsledky výzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046023" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046023 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nadaní žáci ve výuce francouzského jazyka - výsledky výzkumu
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je prezentován výzkum provedený na základních školách a nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Výzkum byl zaměřen na výuku francouzského jazyka u nadaných a mimořádně pokročilých žáků.
Název v anglickém jazyce
French Language Teaching to gifted and Very Advanced Pupils - Results of Empirical Research in South Moravian Region
Popis výsledku anglicky
The chapter presents a research about teaching French language to gifted and very advanced pupils at lower secondary schools in South Moravian region. Data will serve for finding approaches suitable for learning French in classes with these pupils.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M., et al. Vzdělávání žáků se vzdělávacími potřebmi IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV
ISBN
978-80-7315-201-7
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
384
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—