Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika práce s žáky se specifickými poruchami učení: Aplikace písní s rytmickým a pohybovým doprovodem v cizím jazyce (francouzština)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00127813" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00127813 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/view/2165/6279/3674-1/0#preview" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/view/2165/6279/3674-1/0#preview</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika práce s žáky se specifickými poruchami učení: Aplikace písní s rytmickým a pohybovým doprovodem v cizím jazyce (francouzština)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace je rozdělena na část teoreticko-výzkumnou (134 stran), ve které se zkoumají strategie ve výuce cizího jazyka s ohledem na žáky se specifickými poruchami učení a chování, dále je zde podáno grafematické srovnání cizích jazyků a pojednáno o vlivu hudby (písní) a tanečních a rytmických aktivit jako pomocného činitele při výuce cizích jazyků a začlenění žáků s SPU do třídního kolektivu. Součástí je i jedna kapitola týkající se metodiky a metodická příručka v příloze (623 stran), která obsahuje metodické a praktické listy (19 francouzských písní, 10 českých písní s francouzským textem, 5 konverzačních obratů na melodii českých písní, 5 francouzských sloves na melodii českých písní, 24 francouzských říkadel). Publikace je určena na usnadnění osvojení si cizího jazyka (francouzštiny) u žáků se specifickými poruchami učení. Sborový zpěv, recitace a doprovodná hra na rytmické nástroje, popř. pohyb a tanec přispívají k odstranění bariér a ostychu mezi žáky se SPU a intaktními, posílení celkové spolupráce mezi žáky, rozvinutí řečové schopnosti a jazykové dovednosti, komunikace v cizím jazyce, posílení sociálně-emočních kompetencí žáků obou skupin prostřednictvím estetických a emocionálních zážitků ze společných aktivit.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology for working with pupils with specific learning disabilities: Application of songs with rhythmic and movement accompaniment in a foreign language (French). Methodical manual

  • Popis výsledku anglicky

    The scientific publication is divided into a theoretical-research part (134 pages), which examines strategies in foreign language teaching with regard to pupils with specific learning and behavioral disorders, also presents a graphematic comparison of foreign languages and discusses the influence of music (songs) and dance and rhythmic activities as an auxiliary factor in foreign language teaching and inclusion pupils with SLD to the class collective. This part also includes one chapter on methodology, and a methodological manual (623 pages) in appendix, which contains methodological and practical sheets (19 French songs, 10 Czech songs with French lyrics, 5 conversational turns to the tune of Czech songs, 5 French verbs to the tune of Czech songs, 24 French rhymes). The publication is intended to facilitate the acquisition of a foreign language (French) by pupils with specific learning disabilities. Choral singing, recitation and accompanying playing of rhythmic instruments, or movement and dance contribute to removing barriers and shyness between pupils with SPU and intact pupils, strengthening overall cooperation between pupils, developing speech and language skills, communication in a foreign language, strengthening the social-emotional competences of pupils of both groups through aesthetic and emotional experiences from joint activities .

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021098565

  • Počet stran knihy

    719

  • Název nakladatele

    Munipress

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy