Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Gifted Children in French Class - Research Results

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046025" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046025 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    Enfants doués en classe de français - résultats d`une recherche

  • Popis výsledku v původním jazyce

    L`école est un milieu important dans la vie des enfants. Il est donc nécessaire de se pencher sur les problemes des éleves ayant différents troubles d`apprentissage. Dans nos recherches précédentes, nous avons preté attention aux enfants dont le handicapse manifeste par la dyslexie ou aux enfants défavorisés socialement. Or, les éleves a haut potentiel intellectuel, eux aussi, ont besoin d`approches et conditions éducatives spéciales. L`enquete menée en 2010 dans la région de Brno, dont les résultats sont présentés ici, a prouvé que les enseignants de français sont conscients de cette problématique et que, dans la majorité des cas, ils utilisent intuitivement diverses approches de la pédagogie différenciée.

  • Název v anglickém jazyce

    Gifted Children in French Class - Research Results

  • Popis výsledku anglicky

    The school occupies an important place in the lives of children. Therefore it is necessary to solve their problems with special educational needs. In our previous research, we paid attention to pupils whose disability is manifested by dyslexia or to socially disadvantaged children. However, the gifted learners also need special education approaches and conditions. The survey conducted in 2010 in the South Moravian region showed that French teachers are aware of this problem and intuitively use various teaching approaches.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Grenarová, R., Vítková, M. eds. Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Foreign Language Teaching and a Gifted and Talented Pupil

  • ISBN

    978-80-210-5375-5

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly