Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitel-expert. Přehled výzkumných trendů a jejich výsledků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046085" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046085 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitel-expert. Přehled výzkumných trendů a jejich výsledků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato přehledová studie je věnována výzkumu expertnosti v učitelské profesi. Po vymezení základních pojmů shrnuje přístupy k obecnému výzkumu expertnosti a expertního výkonu v různých oblastech lidské činnosti a jeho výstupy, dále se zaměřuje na specifické přístupy k výzkumu tohoto konstruktu v profesi učitele, konkrétně na přístup statický a přístup dynamický / procesuální. Pozornost je rovněž věnována kritériím identifikace učitele-experta a naznačeny jsou žádoucí směry dalšího výzkumu v dané oblasti

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher-expert. An overview of research trends and their results

  • Popis výsledku anglicky

    This survey deals with the research of expertise in the teaching profession. It aims to define the key concepts, then to provide an overview of main trends in research of expertise and expert performance in various domains. Furthermore, specific approaches to research of expertise in the teaching profession are included, namely the static and dynamic / procedural approaches. Attention is also paid to the criteria for expert teacher identification. Last but not least, desirable directions in further research are suggested.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3/4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    368

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus