Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Expertise in Foreign Language Teaching: What are the Best Teachers like?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00066836" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00066836 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://inno-conf.mgimo.ru/i/tom_1_web.pdf" target="_blank" >http://inno-conf.mgimo.ru/i/tom_1_web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Expertise in Foreign Language Teaching: What are the Best Teachers like?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A discussion about quality in foreign language teaching inevitably addresses one of its central challenges,teacher professionalism. In order to gain deeper insight into teacher professionalism it is vital to focus on the best representatives of the profession, on expert teachers. The paper aims to present a research project which attempts to investigate the nature of expertise in foreign language teaching. More specifi cally, its theoretical background, methodology and results related to performance (observable aspects of expertise), knowledge and insight (deep / hidden aspects of expertise) in expert teachers of foreign languages will be discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    Expertise in Foreign Language Teaching: What are the Best Teachers like?

  • Popis výsledku anglicky

    A discussion about quality in foreign language teaching inevitably addresses one of its central challenges,teacher professionalism. In order to gain deeper insight into teacher professionalism it is vital to focus on the best representatives of the profession, on expert teachers. The paper aims to present a research project which attempts to investigate the nature of expertise in foreign language teaching. More specifi cally, its theoretical background, methodology and results related to performance (observable aspects of expertise), knowledge and insight (deep / hidden aspects of expertise) in expert teachers of foreign languages will be discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0234" target="_blank" >GAP407/11/0234: Učitel - expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí cizojazyčné výuky)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Magija INNO: Novyje technologii v jazykovoj podgotovke specialistov meždunarodnikov Tom 1.

  • ISBN

    9785922810425

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    230-234

  • Název nakladatele

    Izdatelstvo MGIMO Universitet

  • Místo vydání

    Moskva

  • Místo konání akce

    Moskva

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku