Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Expertise in Foreign Language Teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00073406" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00073406 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Expertise in Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The ongoing discussion about quality in education inevitably addresses one of its central challenges ? teacher professionalisation. In order to gain insight into teacher professionalism it is vital to focus on the best representatives of the profession,on expert teachers. The paper aims to present a research project which attempts to investigate the nature of expertise in foreign language teaching. More specifically, its theoretical background, methodology and partial results of its first phase which focused on expert efficiency (observable aspects of expertise), knowledge and insight (deep / hidden aspects of expertise) in expert teachers of foreign languages are discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    Expertise in Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The ongoing discussion about quality in education inevitably addresses one of its central challenges ? teacher professionalisation. In order to gain insight into teacher professionalism it is vital to focus on the best representatives of the profession,on expert teachers. The paper aims to present a research project which attempts to investigate the nature of expertise in foreign language teaching. More specifically, its theoretical background, methodology and partial results of its first phase which focused on expert efficiency (observable aspects of expertise), knowledge and insight (deep / hidden aspects of expertise) in expert teachers of foreign languages are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0234" target="_blank" >GAP407/11/0234: Učitel - expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí cizojazyčné výuky)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Bildung und Sprachen in Europa / Education and Languages in Europe

  • ISBN

    9783643505057

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    23-32

  • Název nakladatele

    LIT Verlag

  • Místo vydání

    Münster

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000333716900003