Využití studentského portfolia jako prostředku k rozvoji sebereflexe a sebehodnocení z perspektivy studentů učitelství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046276" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046276 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití studentského portfolia jako prostředku k rozvoji sebereflexe a sebehodnocení z perspektivy studentů učitelství
Popis výsledku v původním jazyce
Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Popisujeme proces ověřování zvolené Q-metodologie, která bude použita při plánovaném výzkumu mapujícím uvažování studentů učitelsví o procesu sebehodnocení a sebereflexi v souvislosti s využitím vlastního portfolia.
Název v anglickém jazyce
The use of student portfolios as a means of developing self-reflection and self-assessment sklills from the perspective of students of faculty of education
Popis výsledku anglicky
The article conserns with problems of development of self-assessment and self-reflection skills of intending teachers by means of work of portfolio that they establish during acquiring teaching skills. We describe the proces of validation of chosen Q-methodology, which will ve used in the planed research mapping the student`s thinking over the process of self-assessment and self-reflection in connection with the use of their own portfolio.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Šimoník, O. (ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků
ISBN
978-80-210-5368-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Název nakladatele
PdF MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
25. 11. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—