Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití studentského portfolia jako prostředku k rozvoji sebereflexe a sebehodnocení z perspektivy studentů učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046276" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046276 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití studentského portfolia jako prostředku k rozvoji sebereflexe a sebehodnocení z perspektivy studentů učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Popisujeme proces ověřování zvolené Q-metodologie, která bude použita při plánovaném výzkumu mapujícím uvažování studentů učitelsví o procesu sebehodnocení a sebereflexi v souvislosti s využitím vlastního portfolia.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of student portfolios as a means of developing self-reflection and self-assessment sklills from the perspective of students of faculty of education

  • Popis výsledku anglicky

    The article conserns with problems of development of self-assessment and self-reflection skills of intending teachers by means of work of portfolio that they establish during acquiring teaching skills. We describe the proces of validation of chosen Q-methodology, which will ve used in the planed research mapping the student`s thinking over the process of self-assessment and self-reflection in connection with the use of their own portfolio.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Šimoník, O. (ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků

  • ISBN

    978-80-210-5368-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    PdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    25. 11. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku