Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Portfolio jako prostředek směřující k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe studentů učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046270" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046270 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Portfolio jako prostředek směřující k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe studentů učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů, studentů učitelství, prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Přinášíme vhled do uvažování studentů učitelství o procesu sebehodnocení a sebereflexe v souvislosti s využitím vlastního portfolia. Výsledky popsaného šetření budou východiskem pro zpracování výzkumného nástroje, kterým bude podrobně zmapována oblast využití portfolia jako prostředku cíleně směřujícímu k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe budoucích učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Portfolio as a means of tending to self-assessment and self-reflection skills development

  • Popis výsledku anglicky

    The article is concerned with topic of development of skills of self-assessment and self-reflection in intending teachers, students of faculty of education, by means of work with portfolios which are established during their studies and acquiring their teaching skills. We bring an insight into the student`s thinking over the process of self-assessment and self-reflection in connection with the use of their own portfolio. The results of the described investigation will form a basis for creating a research method by which we will be able to map in detail the use of portfolios as means leading towards development of skills of self-assessment and self-reflection in intending teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků

  • ISBN

    978-80-210-5246-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku