Portfolio jako prostředek směřující k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe studentů učitelství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046270" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046270 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Portfolio jako prostředek směřující k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe studentů učitelství
Popis výsledku v původním jazyce
Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů, studentů učitelství, prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Přinášíme vhled do uvažování studentů učitelství o procesu sebehodnocení a sebereflexe v souvislosti s využitím vlastního portfolia. Výsledky popsaného šetření budou východiskem pro zpracování výzkumného nástroje, kterým bude podrobně zmapována oblast využití portfolia jako prostředku cíleně směřujícímu k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe budoucích učitelů.
Název v anglickém jazyce
Portfolio as a means of tending to self-assessment and self-reflection skills development
Popis výsledku anglicky
The article is concerned with topic of development of skills of self-assessment and self-reflection in intending teachers, students of faculty of education, by means of work with portfolios which are established during their studies and acquiring their teaching skills. We bring an insight into the student`s thinking over the process of self-assessment and self-reflection in connection with the use of their own portfolio. The results of the described investigation will form a basis for creating a research method by which we will be able to map in detail the use of portfolios as means leading towards development of skills of self-assessment and self-reflection in intending teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků
ISBN
978-80-210-5246-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—