Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046394" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046394 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve svém příspěvku popíšeme Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty. Tento výzkum nám umožnil nahlédnout do problematiky vnímání povolání a pojetí osobnosti učitele. V průběhu roku 2009 proběhlo výzkumné šetření mezi studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of teachers personality from the perspective of students of pedagogical faculty

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes perception of teachers personality from the point of view of students of Faculty of Education. This research allowed us to look into issue of perception of professions and conception of teachers personality. The research was conducted among students of Faculty of Education of Masaryk University during the year 2009.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků

  • ISBN

    978-80-210-5368-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    25. 10. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku