Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046394" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046394 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty
Popis výsledku v původním jazyce
Ve svém příspěvku popíšeme Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty. Tento výzkum nám umožnil nahlédnout do problematiky vnímání povolání a pojetí osobnosti učitele. V průběhu roku 2009 proběhlo výzkumné šetření mezi studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity.
Název v anglickém jazyce
Perception of teachers personality from the perspective of students of pedagogical faculty
Popis výsledku anglicky
This article describes perception of teachers personality from the point of view of students of Faculty of Education. This research allowed us to look into issue of perception of professions and conception of teachers personality. The research was conducted among students of Faculty of Education of Masaryk University during the year 2009.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků
ISBN
978-80-210-5368-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
25. 10. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—