Projektová výuka v přípravě budoucích učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046395" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046395 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projektová výuka v přípravě budoucích učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
V uvedeném článku se budeme zabývat přípravou budoucích učitelů oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na projektové vyučování tzn. kompetence studentů pro projektovou výuku. Ve 4. ročníku studia mají studenti v rámci předmětu Praktikum tvorby výukových předmětů nejprve teoreticky v seminářích a poté během své praxe zrealizovat projekt/projektové vyučování. Fakultní cvičné učitele jsme požádali o vyplnění dotazníku, týkajícího se využívaní projektů v jejich třídě a zjištěné výsledky chceme předložit na konferenci a výzkumné studii.
Název v anglickém jazyce
Project teaching in education of intending teachers
Popis výsledku anglicky
In the paper we are going to talk about the preparation of intending teachers specialisation on Pedagogy for primary schools for project teaching (kompetences for project teaching). In their fourth year the students of the subject "Practical Training forDesigning Educational Projects" have to theoretically prepare in classes and later realize the project/project teaching during their practice. We asked the trainees to complete the questionary about using projects in their classes. We would like to present the results on conference and in the research study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Šimoník, O. (Ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání
ISBN
978-80-210-5246-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—