Příprava budoucích učitelů na projektovou výuku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046397" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046397 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příprava budoucích učitelů na projektovou výuku
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje přípravu studentů na projektovou výuku. Seminář Praktikum tvorby výukových projektů vybavuje studenty základními teoretickými poznatky o projektové výuce tj. teoretická příprava. Projekt pak realizují v praxi. Další část popisuje 3 denníprojekt.
Název v anglickém jazyce
Prepare of intending students for project teaching
Popis výsledku anglicky
The paper is about prepare of students for project teaching. The seminar Practical Training for Designing Educational Projects equips students with some basic knowledge of project-based teaching, its theoretical preparation. Than the student realize project in their practice. In the next part is written about 3 days project.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Šimoník, O. (Ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků
ISBN
978-80-210-5368-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—