Zařazování alternativ do výstupů studentů v přípravě budoucích učitelů na hodinách pedagogické komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046396" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046396 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zařazování alternativ do výstupů studentů v přípravě budoucích učitelů na hodinách pedagogické komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Ve svém příspěvku se budu zabývat problematikou zařazováním alternativ, tedy alternativních metod, aktivizačních přístupů a jiných forem netradičního vyučování či aktivizující výuky do výstupů studentů v hodinách pedagogické komunikace. Úkolem studentů,bylo zvolit si vhodnou metodu či přístup pro vyučovaný předmět a začlenit jej do přípravy na hodinu. Metoda měla být volena tak, aby došlo co k nejefektivnější výuce. Ve svém článku se budu zabývat tím, jaké metody si studenti vybírají nejčastěji a pročtomu tak je.
Název v anglickém jazyce
Adding alternatives to students outputs in preparation of future teachers in Pedagogic Commutation classes
Popis výsledku anglicky
In my paper I will be focusing on issues of inclusion alternatives, so called alternative methods, creativity approaches and other form of non-conventional education or creativity education into a performance of students in lessons of Pedagogic Communication. The task of each student was to choose suitable method or approach for teaching classes and include them to preparation for the class. Method should be chosen for allowing education be as effective as possible. In my article I will be dealing withpreferential methods chosen by students and explanation of this phenomenon.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků
ISBN
978-80-210-5246-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
13. 5. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—