Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zařazování alternativ do výstupů studentů v přípravě budoucích učitelů na hodinách pedagogické komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046396" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046396 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zařazování alternativ do výstupů studentů v přípravě budoucích učitelů na hodinách pedagogické komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve svém příspěvku se budu zabývat problematikou zařazováním alternativ, tedy alternativních metod, aktivizačních přístupů a jiných forem netradičního vyučování či aktivizující výuky do výstupů studentů v hodinách pedagogické komunikace. Úkolem studentů,bylo zvolit si vhodnou metodu či přístup pro vyučovaný předmět a začlenit jej do přípravy na hodinu. Metoda měla být volena tak, aby došlo co k nejefektivnější výuce. Ve svém článku se budu zabývat tím, jaké metody si studenti vybírají nejčastěji a pročtomu tak je.

  • Název v anglickém jazyce

    Adding alternatives to students outputs in preparation of future teachers in Pedagogic Commutation classes

  • Popis výsledku anglicky

    In my paper I will be focusing on issues of inclusion alternatives, so called alternative methods, creativity approaches and other form of non-conventional education or creativity education into a performance of students in lessons of Pedagogic Communication. The task of each student was to choose suitable method or approach for teaching classes and include them to preparation for the class. Method should be chosen for allowing education be as effective as possible. In my article I will be dealing withpreferential methods chosen by students and explanation of this phenomenon.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků

  • ISBN

    978-80-210-5246-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    13. 5. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku