Motivační metody pro přírodovědně nadané žáky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14017Z9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14017Z9 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivační metody pro přírodovědně nadané žáky
Popis výsledku v původním jazyce
Tvořivost přírodovědného učitele je základem pro rozvoj nadání jeho žáků. Tato kreativita úzce souvisí s výběrem výukových metod, které rozvíjejí nadání. V příspěvku se budu zabývat nadstandardní motivací přírodovědně nadaných žáků. Jednou z možností jepořádání exkurzí do atraktivních míst. My jsme si zvolili exkurzi do CERNu a setkali jsme se s obrovským zájmem přírodovědně nadaných studentů. Tuto zkušenost ve svém příspěvku popisuji.
Název v anglickém jazyce
Motivating methods for students gifted in science
Popis výsledku anglicky
Creativity in science teaching is the basis for the development of students´giftedness. The creativity is closely connected to the choice of teaching methods which develop giftedness. In my contribution I will concentrate on extra motivation of studentsgifted in sciences. One of the possibilities is organizing educational excursions to attractive destinations. We have chosen an excursion to CERN and we have met enormous enthusiasm from the part of students gifted in science. In our contribution we aredescribing our experience with this kind of excursion.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů