Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivační metody pro přírodovědně nadané žáky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14019CL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14019CL - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivační metody pro přírodovědně nadané žáky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tvořivost přírodovědného učitele je základem pro rozvoj nadání jeho žáků. Tato kreativita úzce souvisí s výběrem výukových metod, které nadání rozvíjejí. Cílem našeho příspěvku je najít vazbu mezi kreativitou učitele a konkrétní volbou jím využívaných výukových metod. V příspěvku se budeme také zabývat nadstandardní motivací přírodovědně nadaných žáků. Jednou z možností je pořádání exkurzí do atraktivních míst. My jsme si zvolili exkurzi do CERNu a setkali jsme se s obrovským zájmem přírodovědně nadaných studentů. Tuto zkušenost ve svém příspěvku popisujeme.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivating methods for students gifted in science

  • Popis výsledku anglicky

    Creativity in science teaching is the basis for the development of students´giftedness. The creativity is closely connected to the choice of teaching methods which develop giftedness. The purpose of this study is to find a relation between teacher creativity and specific educational methods for gifted students.In our contribution we will concentrate on extra motivation of students gifted in sciences. One of the possibilities is organizing educational excursions to attractive destinations. We have chosenan excursion to CERN and we have met enormous enthusiasm from the part of students gifted in science. In our contribution we are describing our experience with this kind of excursion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II.

  • ISBN

    978-80-210-6605-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    130-141

  • Název nakladatele

    MSD Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Masarykova univerzita, Brno

  • Datum konání akce

    17. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku