Podněty pro implementaci výchovy ke zdraví do školních vzdělávacích programů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046462" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046462 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podněty pro implementaci výchovy ke zdraví do školních vzdělávacích programů
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace je příspěvkem k řešení výzkumného záměru s názvem Škola a zdraví pro 21. století. Publikace se opírá o výzkumy autorky v oblasti kurikula výchovy ke zdraví a přináší konkrétní podněty pro pedagogickou praxi. Úvodní kapitoly vymezují cíl publikace, definují základní pojmy a shrnují poznatky o výzkumu kurikula výchovy ke zdraví. Těžištěm publikace jsou výsledky výzkumu názorů ředitelů českých základních škol a názorů české veřejnosti na realizaci výchovy ke zdraví v základním vzdělávání. Významným podnětem pro pedagogickou praxi jsou kapitoly o modelování kurikula výchovy ke zdraví ve školních vzdělávacích programech a poznatky o výchově ke zdraví v zahraničí. V závěru publikace jsou formulovány podněty pro teorii, pro výzkum, pro školní praxii pro českou společnost.
Název v anglickém jazyce
Suggestions for Health Education Implementation in School Educational Programmes for Primary and Lower Secondary School
Popis výsledku anglicky
This publication is a contribution to School and Health for 21st Century research plan solution. It is based on author`s previous research in the health education curriculum field and produces concrete suggestions that can be used in pedagogical training. Introductory chapters define the aim of the publication, specify basic terminology and summarize information about research into health education curriculum. The publication focuses on research results of Czech primary school headmasters and the representative group of Czech citizens opinions of health education implementation in primary and lower secondary school. Chapters related to developing of health education curriculum model in school educational programmes and knowledge on health education inforeign countries could be considered as a significant suggestion for pedagogical training. In conclusion chapter, various inspirations for theory, research, school training as well as for Czech society are formulated.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-210-5328-1
Počet stran knihy
141
Název nakladatele
Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—