Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality výuky a kurikula
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046471" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046471 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality výuky a kurikula
Popis výsledku v původním jazyce
V kontextu proměn současné české školy a jejího kurikula se sice pozvolna, avšak přece jen začíná věnovat pozornost otázkám kvality. Kvalita vzdělávání je jedním ze základních cílů ve strategických dokumentech o vzdělávání v zahraničí i u nás. Autoři monografie rozpracovali teoreticko-metodologická východiska pro monitoring a evaluaci kvality kurikula a výuky v kontextu školního vzdělávání v České republice a vytvořili, resp. adaptovali příslušné diagnostické nástroje. Mezi řešenými tématy jsou nonverbální prvky v učebnicích, příležitosti k učení, mezipředmětová témata či strukturace vzdělávacícho obsahu v kurikulárních dokumentech.
Název v anglickém jazyce
Tools for the monitoring and evaluation of quality in instruction and curriculum
Popis výsledku anglicky
Current changes within the Czech school and its curriculum inspire a shift of focus towards the issue of quality. Quality in education becomes one of the key aims mentioned in strategic documets in the Czech Republic and in Europe. The authors elaboratedon the theoretical and methodological basis for the monitoring and evaluation of quality of curriculum as well as instruction in the context of school education in the Czech Republic and also developed or adapted adequate diagnostic tools. Topics dealtwith in the book include nonverbal elements in textbooks, opportunities to learn, crosscurricular topics and the structuring of educational content in curricular documents.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7315-209-3
Počet stran knihy
222
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—