MEDIÁLNÍ VÝCHOVA. Reflexe učitelů českého jazyka a literatury
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093664" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093664 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8524-2016" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8524-2016</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8524-2016" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8524-2016</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA. Reflexe učitelů českého jazyka a literatury
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie se zabývá výzkumem realizovaného kurikula mediální výchovy z pohledu učitelů českého jazyka a literatury na druhém stupni základních škol v České republice. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska řešené problematiky. Empirická část představuje výzkumné šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit, jaká je realizovaná forma kurikula průřezového tématu Mediální výchova u učitelů českého jazyka a literatury na druhém stupni základních škol v České republice. Dotazníkové šetření se skládalo ze tří částí a bylo zaměřeno na učitelovo pojetí kurikula mediální výchovy, realizovanou formu kurikula mediální výchovy a začlenění mediální výchovy do výuky vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. Publikace vyšla též v elektronické verzi s ISBN 978-80-210-8524-4.
Název v anglickém jazyce
Media Education. Reflection of the Czech Language nad Literature Teachers
Popis výsledku anglicky
Monograph is focusing on research of curriculum of the Media Education from the perspective of upper elementary school teachers of the Czech language and literature in the Czech Republic. In the theoretical part are described theoretical approaches dealing with the topic. Empirical part of the monograph introduces the results of the research itself, which aims to discover the form of the curriculum of Media Education applied by the teachers of the Czech language and literature in the Czech upper elementary schools. Questionnaire was composed of three parts: teachers’ concepts of the media education curriculum, applied form of the curriculum and overall integration of the media education into the curriculum of the Czech language and literature classes. The book was published in the electronic form, too, with ISBN 978-80-210-8524-4.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021085237
Počet stran knihy
257
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—