Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multilingualism and its role in education and further education teachers of foreign languages

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046502" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046502 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Mehrsprachigkeitskonzept und dessen Stellenwert in der Aus- und Fortbildung von Fremdsprachenlehrern/-innen

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Seit der Formulierung der neuen curricularen Standards für die Schulen in Tschechien wurde der in Europa bereits viel diskutierte Begriff der Mehrsprachigkeit auch bei uns zu einem aktuellen Thema. Dieses Konzept sollte nicht nur in die schulische Praxis, sondern auch in die Aus- und Fortbildung von Fremdsprachenlehrern/-innen implementiert werden. In dem Beitrag versuchen wir den Begriff Mehrsprachigkeitskonzept abzugrenzen, bildungspolitische Merkmale des Konzeptes vorzustellen und methodisch-didaktische Umsetzungsmöglichkeiten zu beschreiben.

  • Název v anglickém jazyce

    Multilingualism and its role in education and further education teachers of foreign languages

  • Popis výsledku anglicky

    Since then, they have been formulated in the new curriculum standards for teaching in schools in the Czech Republic became the concept of multilingualism, which in Europe is much debated, also in our current issue. This concept should not to be implemented only in school practice, but also in education and further training of teachers of foreign languages. In this paper we attempt to define the concept of multilingualism, to introduce political and educational characteristics of this concept and describe the methodological and didactic possibilities of its application.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Janík, T.; Knecht, P. (eds.) New Pathways in The Professional Development of Teachers

  • ISBN

    978-3-643-50153-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    LIT Verlag

  • Místo vydání

    Munster

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000287980000018