Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Předpoklady inkluzivního vzdělávání na úrovni pedagogických pracovníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046991" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046991 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Předpoklady inkluzivního vzdělávání na úrovni pedagogických pracovníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola představuje jednotlivé úrovně realizace inkluzivního vzdělávání. Zmiňuje aktuální mezinárodní a národní dokumenty. Dále se zabývá možnostmi, které se nabízejí na úrovni školy, třídy a důležitými determinantami na úrovni postojů, názorů a kompetencí pedagogických pracovníků. Výzkumná část tyto předpoklady ověřuje prostřednictvím kvantitativního šetřenímezi učiteli 1. stupně na školách hlavního vzdělávacího proudu.

  • Název v anglickém jazyce

    Determinants of Inclusive Education in Mainstream School Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents individual levels of inclusive education. It introduces current international and national documents. Furthermore, it analyses practice of inclusive education at the level of school and classroom. The main focus is put on attitudes and competences of teachers. The study verifies these findings through quantitative research among lower primary school teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School

  • ISBN

    978-80-210-5383-0

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    409

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly