Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047004" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování.
Popis výsledku v původním jazyce
Model Kvality života školy ukazuje na faktory edukačních příležitostí a opory pro žáky v riziku poruchy chování. Ti jsou skupinou žáků nejčastěji vylučovanou ze školy a ohroženou nedokončeným vzděláním. Model inkluzivní školy, který kapitole představujeme jsme vytvořily na základě dlouhodobého výzkumu. Inkluzivní škola, která využívá svůj prostor a procesy učení a výuky pro podporu a posilování žáků v riziku vývoje poruchy chování zvyšuje jejich šance na uspokojivou socializaci a kvalitu života v dospělosti.
Název v anglickém jazyce
Opportunity and Protection in the education with the Focuse on At-risk children.
Popis výsledku anglicky
Quality of school life model introduduces the factors of educational opportunity and support for so called At-risk children. Pupils with behaviour disorder are very often school outsiders and experience exclusion from education. We introduce here the model of inclusive school, based on our longterm research. Inclusive school with supportive learning and teaching processes increases At-risk childrens socialisation an quality of their life in adulthood.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School
ISBN
978-80-210-5383-0
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
409
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—