Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047058" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047058 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kapitola se zabývá problematikou hodnot a poruch chování v kontextu inkluzivního vzdělávání. Pojednává konkrétně o tom, jak se patologie hodnot, resp. patologie hodnotových orientací, mohou stát bariérami ve vzdělávání u žáků s poruchami chování. (Teoretická část autorčina výzkumu.)
Název v anglickém jazyce
Values as Barriers to Inclusive Education (for Pupils with Behavioral Disorders)
Popis výsledku anglicky
This chapter deals with values and behavioral disorders in context of inclusive education. It addresses specifically how the pathology of values or pathology of value orientations becomes a barrier to learning for pupils with behavioral disorders. (Theoretical part of the research.)
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School
ISBN
978-80-210-5383-0
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
409
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—