Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047058" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047058 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnoty jako bariéry v inkluzivním vzdělávání (u žáků s poruchou chování)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola se zabývá problematikou hodnot a poruch chování v kontextu inkluzivního vzdělávání. Pojednává konkrétně o tom, jak se patologie hodnot, resp. patologie hodnotových orientací, mohou stát bariérami ve vzdělávání u žáků s poruchami chování. (Teoretická část autorčina výzkumu.)

  • Název v anglickém jazyce

    Values as Barriers to Inclusive Education (for Pupils with Behavioral Disorders)

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter deals with values and behavioral disorders in context of inclusive education. It addresses specifically how the pathology of values or pathology of value orientations becomes a barrier to learning for pupils with behavioral disorders. (Theoretical part of the research.)

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School

  • ISBN

    978-80-210-5383-0

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    409

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly