Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Bologna Process and Teacher Education in Czech Republic.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00049015" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00049015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Bologna-Prozess und die Lehrerbildung in Tschechien.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    I český vzdělávací systém v oblasti vysokého školství se transformuje v duchu Boloňské deklarace. V článku jsou společně s kritickým komentářem představeny vybrané aspekty transformačního procesu na příkladu jedné vysoké školy v České republice zaměřenéna vzdělávání učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    The Bologna Process and Teacher Education in Czech Republic.

  • Popis výsledku anglicky

    Even in the Czech educational system for higher education was transformed in the spirit of the Bologna Declaration. The paper, together with a critical commentary presents some aspects of the transformation process on the example of one high school in the Czech Republic aimed at teachers education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hochschule und Schule in der internationalen Diskussion: Chancen und Risiken neuer Entwicklungen.

  • ISBN

    978-3-8340-0745-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Schneider Verlag

  • Místo vydání

    Baltmannsweiler

  • Místo konání akce

    Univerzita Hildesheim

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku