Experiential learning through the fictional stories: the realtion between newest generation of the vampires and their audience
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00049044" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00049044 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Experiential learning through the fictional stories: the realtion between newest generation of the vampires and their audience
Popis výsledku v původním jazyce
The experiential learning may be based on the real work or on the life experience, as well as on the structured experience simulating the real life or work. This research work results from the hypothesis that the identification process of the viewers ofaudiovisual fiction with fictional characters is a dynamic system of relations leading both directions. Experience gained through this form of the experiential learning becomes a new part of a continually formed individual personality. We are especiallyinterested in the relation between viewers identified and favourite characters, because we suppose that there are differences between those characters.
Název v anglickém jazyce
Experiential learning through the fictional stories: the realtion between newest generation of the vampires and their audience
Popis výsledku anglicky
The experiential learning may be based on the real work or on the life experience, as well as on the structured experience simulating the real life or work. This research work results from the hypothesis that the identification process of the viewers ofaudiovisual fiction with fictional characters is a dynamic system of relations leading both directions. Experience gained through this form of the experiential learning becomes a new part of a continually formed individual personality. We are especiallyinterested in the relation between viewers identified and favourite characters, because we suppose that there are differences between those characters.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F08%2FP176" target="_blank" >GP406/08/P176: Vzory pohyblivého obrazu: recepce filmu a audiovizuální kultury u současné české mládeže</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International conference of education, research and innovation Proceedings
ISBN
978-84-614-2439-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
IATED
Místo vydání
978-84-614-2439-9
Místo konání akce
Madrid
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—