Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experiential learning through the audiovisual fictional stories: The relation between viewer's identified and favourite characters

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00048726" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00048726 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Experiential learning through the audiovisual fictional stories: The relation between viewer's identified and favourite characters

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The experiential learning may be based on the real work or on the life experience, as well as on the structured experience simulating the real life or work. This research work results from the hypothesis that the identification process of the viewers ofaudiovisual fiction with fictional characters is a dynamic system of relations leading both directions. The comparison of the fictional character and his/her situation with the viewer, performs a crucial part of the social and emotional learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Experiential learning through the audiovisual fictional stories: The relation between viewer's identified and favourite characters

  • Popis výsledku anglicky

    The experiential learning may be based on the real work or on the life experience, as well as on the structured experience simulating the real life or work. This research work results from the hypothesis that the identification process of the viewers ofaudiovisual fiction with fictional characters is a dynamic system of relations leading both directions. The comparison of the fictional character and his/her situation with the viewer, performs a crucial part of the social and emotional learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F08%2FP176" target="_blank" >GP406/08/P176: Vzory pohyblivého obrazu: recepce filmu a audiovizuální kultury u současné české mládeže</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Edulearn10 Proceedings

  • ISBN

    978-84-613-9386-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IATED

  • Místo vydání

    Barcelona

  • Místo konání akce

    Barcelona

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku