Postoj a přístup učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051628" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00051628 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoj a přístup učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků.
Popis výsledku v původním jazyce
V studii jsou presentovány některé dílčí poznatky o postojích a přístupech učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků. Informace získané prostřednictvím uvedené ankety dokládají, že vzdělávání nadaných žáků ve škole je zatím na nízké úrovni. Snaha jednotlivých učitelů, výjimečně menších učitelských kolektivů, ukazuje na zásadní nedostatky v této oblasti významné oblasti pedagogické práce. Ve vzdělávání nadaných žáků se improvizuje; učitele nejsou připraveni, chybí metodické materiály, škola neníschopna vytvořit vhodné podmínky; neexistuje systém, jak vzdělávání nadaných žáků komplexně zajistit.
Název v anglickém jazyce
Elementary School Teachers Attitude and Approach to the Education.
Popis výsledku anglicky
The information acquired by means of the presented inquiry prove that the education of gifted pupils at schools has been at a low level so far. The endeavour of individual teachers, exceptionally of smaller teaching groups, points out the essential insufficiencies in this significant field of teaching practice. It is being improvised in the education of gifted pupils; teachers are not prepared, there is a lack of methodical materials, school is not capable of creating suitable conditions; there is not asystem, how to globally provide the education of gifted pupils.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Šimoník, O. (ed.). Vzdělávání nadaných žáků.
ISBN
978-80-210-5349-6
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
20-30
Počet stran knihy
207
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—