Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoj a přístup učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051628" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00051628 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoj a přístup učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V studii jsou presentovány některé dílčí poznatky o postojích a přístupech učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků. Informace získané prostřednictvím uvedené ankety dokládají, že vzdělávání nadaných žáků ve škole je zatím na nízké úrovni. Snaha jednotlivých učitelů, výjimečně menších učitelských kolektivů, ukazuje na zásadní nedostatky v této oblasti významné oblasti pedagogické práce. Ve vzdělávání nadaných žáků se improvizuje; učitele nejsou připraveni, chybí metodické materiály, škola neníschopna vytvořit vhodné podmínky; neexistuje systém, jak vzdělávání nadaných žáků komplexně zajistit.

  • Název v anglickém jazyce

    Elementary School Teachers Attitude and Approach to the Education.

  • Popis výsledku anglicky

    The information acquired by means of the presented inquiry prove that the education of gifted pupils at schools has been at a low level so far. The endeavour of individual teachers, exceptionally of smaller teaching groups, points out the essential insufficiencies in this significant field of teaching practice. It is being improvised in the education of gifted pupils; teachers are not prepared, there is a lack of methodical materials, school is not capable of creating suitable conditions; there is not asystem, how to globally provide the education of gifted pupils.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Šimoník, O. (ed.). Vzdělávání nadaných žáků.

  • ISBN

    978-80-210-5349-6

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    20-30

  • Počet stran knihy

    207

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly