Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Beketovova řada a spektrochemická řada ligandů jako modely slovně popsaných algoritmů v chemii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00049990" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00049990 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Beketovova řada a spektrochemická řada ligandů jako modely slovně popsaných algoritmů v chemii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    První část článku na základě provedeného výzkumu (testování) hledá odpověď na otázku, jakým způsobem žáci a studenti řeší chemické algoritmické úlohy, je-li algoritmus řešení zadán pouze slovně a nikoli vzorcem. Druhá část práce se zabývá rozborem výkladu učiva o Beketovově řadě a spektrochemické řadě ligandů uvedeným v různých učebnicích používaných v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Beketov s and Spektrochemical Series as a Model Algorithm Described in Chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    The first part of this article solves the question (on the basis of research results - tests) how pupils and students solve chemical algorithmic problems, where the algorithm is specified only verbally and not by formula. The second part of this paper deals with analysis of the question how the subject matter about Beketov s and spectrochemical series is interpreted to pupils and students in different textbooks used in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biologie, chemie, zeměpis

  • ISSN

    1210-3349

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    89-93

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus