Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tertiary language didactics and its resonance in selected foreign language-teaching materials

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00050535" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00050535 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Tertiärsprachendidaktik und ihre Resonanz in einigen ausgewählten DaF-Lehrwerken

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Beitrag werden die Grundzüge und Prinzipien der Tertiärsprachendidaktik zusammengefasst und als Kriterien für zwei Lehrwerkanalysen formuliert. An diesen zwei exemplarisch ausgewählten Lehrwerken wird gezeigt, wie Unterrichtsmaterialien auf das deklarative sprachliche und prozedurale Wissen der Schüler reagieren und ob sie dieses Wissen weiterentwickeln.

  • Název v anglickém jazyce

    Tertiary language didactics and its resonance in selected foreign language-teaching materials

  • Popis výsledku anglicky

    In this chapter the basic principles of tertiary language methodology, i.e. the methodology of a second foreign language, are discussed in general. In the process of acquiring the first foreign language, we take up on our knowledge of the mother tongue but we do not dispose of any experience with foreign language acquisition. This situation is different for the second foreign language as we can connect to individual knowledge and experience we have already gained. On the basis of two textbook examples ?Deutsch.com and Deutsch mit Max ? the author analyzes the way how the textbooks develop the principles of tertiary language methodology.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mehrsprachigkeit in der Tschechischen Republik am Beispiel Deutsch nach Englisch

  • ISBN

    978-80-263-0203-2

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    69-78

  • Počet stran knihy

    150

  • Název nakladatele

    Tribun EU

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly