Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dramatická výchova jako determinanta vzájemného vztahu slyšících a neslyšících studentů SŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052461" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052461 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dramatická výchova jako determinanta vzájemného vztahu slyšících a neslyšících studentů SŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje výsledky výzkumného šetření zaměřeného na problematiku vzájemného vztahu slyšících a neslyšících ovlivněnou jak celospolečenským historickým vývojem, tak samotnou kulturou Neslyšících. Dominantním cílem provedeného výzkumu bylo dokázat pozitivní nebo negativní vliv dramatické výchovy na vzájemný vztah slyšících a neslyšících. Příspěvek představuje možnosti využití dramatické výchovy na středních školách v kontextu inkluzivního vzdělávání a výstupy projektu ?Vzájemný vztah slyšícícha neslyšících?.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative drama as a determinant of the relationship between hearing and deaf secondary school students

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of this paper is to present results of the research focused on the relationship between hearing and deaf students of secondary schools featured by the all-society historical development and by the Deaf culture itself. The major aim of the research was to prove positive or negative influence of creative drama on the relationship between the hearing and the deaf. The paper presents possibilities of using creative drama in secondary schools and in inclusive education. The output and evaluation of the project entitled ?Relationship between hearing and deaf people? constitutes an integral part of this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí ? Sapere Aude 2011

  • ISBN

    978-80-904877-2-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    55-64

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    21. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku