Specifika cizojazyčného vzdělávání žáků se sluchovým postižením na střední škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004438" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004438 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika cizojazyčného vzdělávání žáků se sluchovým postižením na střední škole
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace představuje různé aspekty spojené s problematikou cizojazyčného vzdělávání žáků se sluchovým postižením na střední škole. V úvahu bere nejen neslyšící a nedoslýchavé žáky speciálních škol pro žáky s postižením sluchu, ale i žáky integrované doškol běžných. Informace postihují jak obecnější charakteristiku vzdělávání a rozvoje takových žáků, jejich potřeb a komunikace, tak také konkrétní náměty a postupy pro nácvik jazykových dovedností. Výzkumu, který se zabývá čtenářskými dovednostmi těchtožáků a rozdíly mezi žáky nedoslýchavými a neslyšícími a který je jádrem této práce, se zúčastnilo 100 žáků speciálních středních škol v České republice.
Název v anglickém jazyce
Special features of foreign language education in secondary school students with hearing impairment
Popis výsledku anglicky
The publication introduces various aspects of foreign language education in secondary school students with hearing impairment. The book takes into consideration not only hard-of-hearing and deaf students from special secondary schools for students with impaired hearing, but also students who are integrated into common secondary schools. The information includes general characteristics of education and development of these students, of their needs and communication, as well as concrete suggestions and procedures aiming at language skills training. One hundred hard-of-hearing and deaf students from special secondary schools for students with impaired hearing in the Czech republic took part in the research project, which forms the core of this work.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7435-613-1
Počet stran knihy
213
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS knihy
—