Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika cizojazyčného vzdělávání žáků se sluchovým postižením na střední škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004438" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004438 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika cizojazyčného vzdělávání žáků se sluchovým postižením na střední škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace představuje různé aspekty spojené s problematikou cizojazyčného vzdělávání žáků se sluchovým postižením na střední škole. V úvahu bere nejen neslyšící a nedoslýchavé žáky speciálních škol pro žáky s postižením sluchu, ale i žáky integrované doškol běžných. Informace postihují jak obecnější charakteristiku vzdělávání a rozvoje takových žáků, jejich potřeb a komunikace, tak také konkrétní náměty a postupy pro nácvik jazykových dovedností. Výzkumu, který se zabývá čtenářskými dovednostmi těchtožáků a rozdíly mezi žáky nedoslýchavými a neslyšícími a který je jádrem této práce, se zúčastnilo 100 žáků speciálních středních škol v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Special features of foreign language education in secondary school students with hearing impairment

  • Popis výsledku anglicky

    The publication introduces various aspects of foreign language education in secondary school students with hearing impairment. The book takes into consideration not only hard-of-hearing and deaf students from special secondary schools for students with impaired hearing, but also students who are integrated into common secondary schools. The information includes general characteristics of education and development of these students, of their needs and communication, as well as concrete suggestions and procedures aiming at language skills training. One hundred hard-of-hearing and deaf students from special secondary schools for students with impaired hearing in the Czech republic took part in the research project, which forms the core of this work.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7435-613-1

  • Počet stran knihy

    213

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy