Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Students with Asperger Syndrome and High Functioning Autism

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053024" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Students with Asperger Syndrome and High Functioning Autism

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on students with Asperger syndrome and High-functioning autism. Their intelligence level is in the average range, they should be educated in mainstream schools although it might not always be easy. The process of integration/inclusiondepends on many factors. The social skills of these students are often weak and may cause difficulties in educational settings. Many teachers are not sufficiently prepared to meet the special needs of these students.

  • Název v anglickém jazyce

    Students with Asperger Syndrome and High Functioning Autism

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on students with Asperger syndrome and High-functioning autism. Their intelligence level is in the average range, they should be educated in mainstream schools although it might not always be easy. The process of integration/inclusiondepends on many factors. The social skills of these students are often weak and may cause difficulties in educational settings. Many teachers are not sufficiently prepared to meet the special needs of these students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AD ALTA - Journal of Interdisciplinary Research

  • ISSN

    1804-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    84-87

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus