Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Improvement in Education of People with Visual Impairment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33141882" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33141882 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.09.587" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.09.587</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.09.587" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2012.09.587</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Improvement in Education of People with Visual Impairment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Educational process of individuals with visual impairment differs significantly from education of the intact students due to differences in perception. In the course of teaching, a number of internal as well as external factors influencing the quality ofthe educational process have to be taken into account and that is why the education can be improved in many ways and in many fields. In this paper, we attempt at approaching the possibility of making educational process more effective by using a new type of 3D maps for students with visual impairment.

  • Název v anglickém jazyce

    Improvement in Education of People with Visual Impairment

  • Popis výsledku anglicky

    Educational process of individuals with visual impairment differs significantly from education of the intact students due to differences in perception. In the course of teaching, a number of internal as well as external factors influencing the quality ofthe educational process have to be taken into account and that is why the education can be improved in many ways and in many fields. In this paper, we attempt at approaching the possibility of making educational process more effective by using a new type of 3D maps for students with visual impairment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F1031" target="_blank" >GA406/08/1031: Percepce geoprostoru prostřednictvím tyflomap moderního typu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    55

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5.10.2012

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    971-979

  • Kód UT WoS článku

    000313019500118

  • EID výsledku v databázi Scopus