Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktor socializace v inkluzivním vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063099" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063099 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktor socializace v inkluzivním vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zabývá analýzou faktorů inkluzivního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením se zřetelem na jejich socializaci v prostředí školy i mimo ní a na jevy se socializací související. V úvodu textu jsou vymezeny základní pojmy týkající se socializace. Dále je prezentován kvalitativní výzkum zaměřený na vybrané faktory ovlivňující úspěšnost inkluzivního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením. Výzkum je zpracován do případových studií, výsledky jsou patřičně interpretovány.

  • Název v anglickém jazyce

    The Socialization Factor in Inclusive Education of Students with Severe Visual Impairment

  • Popis výsledku anglicky

    The text deals with the issue of inclusive education of students with severe visual impairments regarding their socialization at school and out of school and phenomenons that are associated with the socialization. Basic socialization terms are defined atthe beginning of the article. Furthermore a qualitative research is presented aiming at specific factors affecting the success of inclusive education of students with severe visual impairments. The research data are processed in case studies, the results are appropriately interpreted.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.

  • ISBN

    9788021059955

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    231-243

  • Počet stran knihy

    298

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly