Implementation of design-based research methodology into science teachers' training
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053424" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053424 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Implementation of design-based research methodology into science teachers' training
Popis výsledku v původním jazyce
The design-based research is a new trend in the educational research. This methodology was implemented into pre-service and in-service science teachers? training. Used research method is design-based research. We present research outcomes of the implementation of the design-based research methodology into pre-service primary science teachers? training in the form of training methods.
Název v anglickém jazyce
Implementation of design-based research methodology into science teachers' training
Popis výsledku anglicky
The design-based research is a new trend in the educational research. This methodology was implemented into pre-service and in-service science teachers? training. Used research method is design-based research. We present research outcomes of the implementation of the design-based research methodology into pre-service primary science teachers? training in the form of training methods.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
ISSN
1309-6249
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
TR - Turecká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
19-28
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—