Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výchovné obtíže - "horký brambor" v poradenských pracoviších

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053826" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053826 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výchovné obtíže - "horký brambor" v poradenských pracoviších

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výchovné obtíže žáků základní školy si přehrává škola a rodina jako ?horký brambor?. Rodina má pocit, že je to otázka školy a škola staví na základech z rodiny. Domníváme se, že dítě by mělo vstupovat do školy se základními etickými a mravními zásadami,které by se ve škole pouze prohlubovaly a upevňovaly. Nezbytně nutná je součinnost obou institucí, což je však ideální situace. V lokalitě naší základní školy se setkáváme velkou různorodostí žáků, různorodostí intelektuální, kulturní i ekonomickou. Jeden ze stěžejních výchovných problémů inklusivní školy je záškoláctví.. Záškoláctví sílí a rozmáhá se okamžitě, jakmile se o ně přestane učitel či vychovatel zajímat. Třídní učitel, výchovný poradce, rodič a mnohdy i školní psycholog a školní metodik prevence rizikového chování by měli být prvními, kteří na ně zacílí svou pozornost a společně hledají cesty k jeho vymýcení.

  • Název v anglickém jazyce

    EEducational difficulties - "hot potato" in the counseling officeducational difficulties - "hot potato" in the counseling office

  • Popis výsledku anglicky

    Educational difficulties of elementary school students to play school and family as a "hot potato". The family feels that it is a question of schools and school builds on the foundations of the family. We believe that a child should enter school with basic ethical and moral principles that should be in school only to deepen and strengthen. Is vital cooperation of both institutions, which is not an ideal situation. The location of our primary school students encountered a great diversity, diversity of intellectual, cultural and economic. One of the key educational problems inclusive school is truancy .. Grows and flourishes truancy immediately as soon as it stops a teacher or educator interested. Classroom teacher, educational consultant, parent and often the school psychologist and school methods of prevention of risky behavior should be the first people they will target their attention, and together seek ways to eradicate

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Prevence

  • ISSN

    1214-8717

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    8

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    9-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus