Výchovné obtíže - "horký brambor" v poradenských pracoviších
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053826" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053826 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchovné obtíže - "horký brambor" v poradenských pracoviších
Popis výsledku v původním jazyce
Výchovné obtíže žáků základní školy si přehrává škola a rodina jako ?horký brambor?. Rodina má pocit, že je to otázka školy a škola staví na základech z rodiny. Domníváme se, že dítě by mělo vstupovat do školy se základními etickými a mravními zásadami,které by se ve škole pouze prohlubovaly a upevňovaly. Nezbytně nutná je součinnost obou institucí, což je však ideální situace. V lokalitě naší základní školy se setkáváme velkou různorodostí žáků, různorodostí intelektuální, kulturní i ekonomickou. Jeden ze stěžejních výchovných problémů inklusivní školy je záškoláctví.. Záškoláctví sílí a rozmáhá se okamžitě, jakmile se o ně přestane učitel či vychovatel zajímat. Třídní učitel, výchovný poradce, rodič a mnohdy i školní psycholog a školní metodik prevence rizikového chování by měli být prvními, kteří na ně zacílí svou pozornost a společně hledají cesty k jeho vymýcení.
Název v anglickém jazyce
EEducational difficulties - "hot potato" in the counseling officeducational difficulties - "hot potato" in the counseling office
Popis výsledku anglicky
Educational difficulties of elementary school students to play school and family as a "hot potato". The family feels that it is a question of schools and school builds on the foundations of the family. We believe that a child should enter school with basic ethical and moral principles that should be in school only to deepen and strengthen. Is vital cooperation of both institutions, which is not an ideal situation. The location of our primary school students encountered a great diversity, diversity of intellectual, cultural and economic. One of the key educational problems inclusive school is truancy .. Grows and flourishes truancy immediately as soon as it stops a teacher or educator interested. Classroom teacher, educational consultant, parent and often the school psychologist and school methods of prevention of risky behavior should be the first people they will target their attention, and together seek ways to eradicate
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Prevence
ISSN
1214-8717
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
8
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
9-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—