Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příčiny rizikového chování žáků z pohledu budoucích učitelů středních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00094047" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00094047 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příčiny rizikového chování žáků z pohledu budoucích učitelů středních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou rizikového chování v kontextu se vzděláváním budoucích učitelů odborného výcviku na středních školách. Na základě průzkumného šetření, autorka upozorňuje na problematiku, kterou studenti považují za nejvíce nebezpečnou pro společnost. Jedná se především o šikanu, záškoláctví, ale i jiné rizikové chování. Současně autorka uvádí zkušenosti z vedení přednášek a seminářů na výše uvedenou problematiku, v rámci vysokoškolského vzdělávání učitelů. Při vzdělávání učitelů je důležitý obsah, ale také metoda, kterou jsou poznatky předávané studentům.

  • Název v anglickém jazyce

    Causes of the risky behavior of students from the perspective of the future secondary school teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of risk behavior in the context of the education of future teachers of the vocational training in secondary schools. Based on an exploratory investigation, the author draws attention to an issue, the students have considered as the most dangerous for society. It is all about bullying, truancy, but also other risky behaviors. At the same time, the author presents the experience of leadership lectures and seminars on the above issues, in the context of higher education of the teachers. During the training is an important the content but also the method by which the knowledge is transmitted to students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    10. didaktická konferencia, zborník prispevkov, Dubnica nad Váhom, 13. april 2016

  • ISBN

    9788089732678

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    147-150

  • Název nakladatele

    Dubnický technologický inštitút

  • Místo vydání

    Dubnica nad Váhom

  • Místo konání akce

    Dubnica nad Váhom

  • Datum konání akce

    13. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku