Příčiny rizikového chování žáků z pohledu budoucích učitelů středních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00094047" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00094047 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příčiny rizikového chování žáků z pohledu budoucích učitelů středních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou rizikového chování v kontextu se vzděláváním budoucích učitelů odborného výcviku na středních školách. Na základě průzkumného šetření, autorka upozorňuje na problematiku, kterou studenti považují za nejvíce nebezpečnou pro společnost. Jedná se především o šikanu, záškoláctví, ale i jiné rizikové chování. Současně autorka uvádí zkušenosti z vedení přednášek a seminářů na výše uvedenou problematiku, v rámci vysokoškolského vzdělávání učitelů. Při vzdělávání učitelů je důležitý obsah, ale také metoda, kterou jsou poznatky předávané studentům.
Název v anglickém jazyce
Causes of the risky behavior of students from the perspective of the future secondary school teachers
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of risk behavior in the context of the education of future teachers of the vocational training in secondary schools. Based on an exploratory investigation, the author draws attention to an issue, the students have considered as the most dangerous for society. It is all about bullying, truancy, but also other risky behaviors. At the same time, the author presents the experience of leadership lectures and seminars on the above issues, in the context of higher education of the teachers. During the training is an important the content but also the method by which the knowledge is transmitted to students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
10. didaktická konferencia, zborník prispevkov, Dubnica nad Váhom, 13. april 2016
ISBN
9788089732678
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
147-150
Název nakladatele
Dubnický technologický inštitút
Místo vydání
Dubnica nad Váhom
Místo konání akce
Dubnica nad Váhom
Datum konání akce
13. 4. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—