Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054619" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054619 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment
Popis výsledku v původním jazyce
Participants were familiarized with the results of research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková)- to assess pupils with special needs in the European SchoolKarlsruhe. The results has become proposed evaluation criteria.Systematic teacher assessment of the pupil in conjunction with pupil self-assessment becomes an important tool for individualization of the instruction. It helps define the individual pupil targets and help to create inclusive environment supporting the development of all pupils.
Název v anglickém jazyce
Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment
Popis výsledku anglicky
Participants were familiarized with the results of research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková)- to assess pupils with special needs in the European SchoolKarlsruhe. The results has become proposed evaluation criteria.Systematic teacher assessment of the pupil in conjunction with pupil self-assessment becomes an important tool for individualization of the instruction. It helps define the individual pupil targets and help to create inclusive environment supporting the development of all pupils.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Karlsruhe, European school
Stát konání akce
DE - Spolková republika Německo
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
24
Počet zahraničních účastníků
24
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce