Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nadaní žáci ve výuce ruskému jazyku ? výzkumný projekt

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054631" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054631 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nadaní žáci ve výuce ruskému jazyku ? výzkumný projekt

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie nahlíží na problematiku výuky ruského jazyka u mimořádně nadaných žáků v kontextu přípravného vzdělávání učitelů ruského jazyka. Autorka prezentuje výsledky výzkumného šetření mezi učiteli ruského jazyka v Jihomoravském kraji. Výzkum byl provedenv rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Russian Language Teaching to Gifted Pupils ? Research Project

  • Popis výsledku anglicky

    The study explores the issue of giftedness in the context of Russian language teacher education. The autor discusses the results of research survey realized among lower secondary teachers in South Moravia. The research was conducted as a part of the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process

  • ISBN

    978-80-7231-812-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    411-420

  • Název nakladatele

    Univerzita Obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku