Nadaní žáci ve výuce ruskému jazyku ? výzkumný projekt
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054631" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054631 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nadaní žáci ve výuce ruskému jazyku ? výzkumný projekt
Popis výsledku v původním jazyce
Studie nahlíží na problematiku výuky ruského jazyka u mimořádně nadaných žáků v kontextu přípravného vzdělávání učitelů ruského jazyka. Autorka prezentuje výsledky výzkumného šetření mezi učiteli ruského jazyka v Jihomoravském kraji. Výzkum byl provedenv rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Russian Language Teaching to Gifted Pupils ? Research Project
Popis výsledku anglicky
The study explores the issue of giftedness in the context of Russian language teacher education. The autor discusses the results of research survey realized among lower secondary teachers in South Moravia. The research was conducted as a part of the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process
ISBN
978-80-7231-812-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
411-420
Název nakladatele
Univerzita Obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—