Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teorie ucitelskeho vzdelavani v kontextu vysokoskolske didaktiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10334734" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10334734 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teorie ucitelskeho vzdelavani v kontextu vysokoskolske didaktiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá současným stavem teorie učitelského vzdělání v kontextu vysokoškolské didaktiky. Na analýze různých oblastí, přístupů a výzkumů v problematice učitelského vzdělávání je doloženo, že se může stát inspirativním zdrojem pro rozvoj vysokoškolské didaktiky v našich podmínkách.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher education theory in the context of higher education

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with the current level of teacher education theory in the context of higher education. Various areas, approaches and research is analyzed to support an idea that teacher education theory could be an inspirative source of higher education development in our conditions.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Ucit se byt ucitelem. K vybranym problemum ucitelskeho vzdelavani.

  • ISBN

    978-80-246-3465-4

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    116-136

  • Počet stran knihy

    170

  • Název nakladatele

    Nakladatelství Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly