Teorie ucitelskeho vzdelavani v kontextu vysokoskolske didaktiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10334734" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10334734 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teorie ucitelskeho vzdelavani v kontextu vysokoskolske didaktiky
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá současným stavem teorie učitelského vzdělání v kontextu vysokoškolské didaktiky. Na analýze různých oblastí, přístupů a výzkumů v problematice učitelského vzdělávání je doloženo, že se může stát inspirativním zdrojem pro rozvoj vysokoškolské didaktiky v našich podmínkách.
Název v anglickém jazyce
Teacher education theory in the context of higher education
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the current level of teacher education theory in the context of higher education. Various areas, approaches and research is analyzed to support an idea that teacher education theory could be an inspirative source of higher education development in our conditions.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Ucit se byt ucitelem. K vybranym problemum ucitelskeho vzdelavani.
ISBN
978-80-246-3465-4
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
116-136
Počet stran knihy
170
Název nakladatele
Nakladatelství Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—