Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Slovak high school students? attitudes toward computers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054668" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054668 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/10494821003612232" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1080/10494821003612232</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/10494821003612232" target="_blank" >10.1080/10494821003612232</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Slovak high school students? attitudes toward computers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We focused on finding these ecological effects in the differences in computer attitudes as a function of gender and age. A questionnaire with 34 Likert-type items was used in our research. The sample consisted of 659 students from 14 high schools, aged 15?19 years attending the first, the second, the third, and the fourth years of study. The results of the questionnaire were divided into the two dimensions of concrete computer enjoyment and computer anxiety. Overall, girls and younger students have morepositive attitudes.

  • Název v anglickém jazyce

    Slovak high school students? attitudes toward computers

  • Popis výsledku anglicky

    We focused on finding these ecological effects in the differences in computer attitudes as a function of gender and age. A questionnaire with 34 Likert-type items was used in our research. The sample consisted of 659 students from 14 high schools, aged 15?19 years attending the first, the second, the third, and the fourth years of study. The results of the questionnaire were divided into the two dimensions of concrete computer enjoyment and computer anxiety. Overall, girls and younger students have morepositive attitudes.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Interactive Learning Environments

  • ISSN

    1049-4820

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    537-550

  • Kód UT WoS článku

    000299290000006

  • EID výsledku v databázi Scopus