Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054708" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054708 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Téma monografie souvisí s humanizací vzdělávání a s hledáním efektivnějších přístupů ve výuce cizích jazyků, které respektuje individualitu studenta a rozvíjí jeho autonomii. Teoreticko-výzkumné vysvětlení charakteristických projevů jednotlivých stylů istrategií a jejich dopadů je doplněno doporučeními pro výuku. Příklady z každodenního života ilustrují probírané jevy a slouží k lepšímu pochopení dané problematiky. Text sumarizuje vědecko-výzkumné poznatky z této oblasti a klade důraz na jejich praktickou aplikaci ve výuce cizích jazyků v podmínkách našeho edukačního kontextu. Kniha je určena pro odborníky (výzkumníky, teoretiky i praktiky) z oblasti lingvodidaktiky, metodiky cizích jazyků, studenty učitelství a učitele cizích jazyků.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Styles and Strategies in Foreign Language Instruction

  • Popis výsledku anglicky

    The book focuses on learning styles and strategies in the process of foreign language (FL) learning. The main goals are to provide FL professionals with a detailed insight into individual learners? intrapersonal differences and widen their understandingof FL learning processes as a base for more effective FL teaching and the development of learners? potentials. The authors summarize the state-of-the-art theoretical knowledge, apply it to FL learning and provide readers with resources for more detailedstudy. As the overall objective is to link theory and practice, the main focus is on the application of the knowledge to FL teaching in our educational environment as well as on developing learners? metacognitive awareness and autonomy.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7367-876-0

  • Počet stran knihy

    240

  • Název nakladatele

    Portál

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy