Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didactic approaches to ICT-enhanced teaching and learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000305" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000305 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Didactic approaches to ICT-enhanced teaching and learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The effectiveness of the educational process is given by such factors as learner´s intelligence, prior knowledge, and cognitive and learning style. The process of instruction supported by ICT is considered suitable and beneficial for learners of all styles. The paper introduces approaches to implementing the learning/teaching style theory in the field of e-learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic approaches to ICT-enhanced teaching and learning

  • Popis výsledku anglicky

    The effectiveness of the educational process is given by such factors as learner´s intelligence, prior knowledge, and cognitive and learning style. The process of instruction supported by ICT is considered suitable and beneficial for learners of all styles. The paper introduces approaches to implementing the learning/teaching style theory in the field of e-learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    e-Learning and e-technologies in education (ICEEE 2012) : proceedings

  • ISBN

    978-1-4673-1678-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    37-42

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Lodž, Polsko

  • Datum konání akce

    24. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000310434700008