Didactic approaches to ICT-enhanced teaching and learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000305" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000305 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Didactic approaches to ICT-enhanced teaching and learning
Popis výsledku v původním jazyce
The effectiveness of the educational process is given by such factors as learner´s intelligence, prior knowledge, and cognitive and learning style. The process of instruction supported by ICT is considered suitable and beneficial for learners of all styles. The paper introduces approaches to implementing the learning/teaching style theory in the field of e-learning.
Název v anglickém jazyce
Didactic approaches to ICT-enhanced teaching and learning
Popis výsledku anglicky
The effectiveness of the educational process is given by such factors as learner´s intelligence, prior knowledge, and cognitive and learning style. The process of instruction supported by ICT is considered suitable and beneficial for learners of all styles. The paper introduces approaches to implementing the learning/teaching style theory in the field of e-learning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
e-Learning and e-technologies in education (ICEEE 2012) : proceedings
ISBN
978-1-4673-1678-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
37-42
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Lodž, Polsko
Datum konání akce
24. 9. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000310434700008