Users´Ways of Behaviour in eLearning Courses
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F09%3A00002565" target="_blank" >RIV/62690094:18450/09:00002565 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Users´Ways of Behaviour in eLearning Courses
Popis výsledku v původním jazyce
Experience gained in the process of ICT implementation started discussions on the theory of learning and teaching styles. They play important role in the process of instruction, especially if it is managed by any virtual learning environment. The effectiveness of the educational process is given by such factors as learner`s intelligence, prior knowledge, level of motivation, stress, self-confidence, and learner`s cognitive and learning style. The process of instruction supported by ICT is considered suitable and beneficial for learners of all styles. The reason is it offers a wide range of activities which can be aimed at any learning style and used by any teaching style instructor.
Název v anglickém jazyce
Users´Ways of Behaviour in eLearning Courses
Popis výsledku anglicky
Experience gained in the process of ICT implementation started discussions on the theory of learning and teaching styles. They play important role in the process of instruction, especially if it is managed by any virtual learning environment. The effectiveness of the educational process is given by such factors as learner`s intelligence, prior knowledge, level of motivation, stress, self-confidence, and learner`s cognitive and learning style. The process of instruction supported by ICT is considered suitable and beneficial for learners of all styles. The reason is it offers a wide range of activities which can be aimed at any learning style and used by any teaching style instructor.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Information and communication technology in education 2009 : proceedings
ISBN
978-80-7368-459-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Rožnov pod Radhoštěm
Datum konání akce
15. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—