Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Users´Ways of Behaviour in eLearning Courses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F09%3A00002565" target="_blank" >RIV/62690094:18450/09:00002565 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Users´Ways of Behaviour in eLearning Courses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Experience gained in the process of ICT implementation started discussions on the theory of learning and teaching styles. They play important role in the process of instruction, especially if it is managed by any virtual learning environment. The effectiveness of the educational process is given by such factors as learner`s intelligence, prior knowledge, level of motivation, stress, self-confidence, and learner`s cognitive and learning style. The process of instruction supported by ICT is considered suitable and beneficial for learners of all styles. The reason is it offers a wide range of activities which can be aimed at any learning style and used by any teaching style instructor.

  • Název v anglickém jazyce

    Users´Ways of Behaviour in eLearning Courses

  • Popis výsledku anglicky

    Experience gained in the process of ICT implementation started discussions on the theory of learning and teaching styles. They play important role in the process of instruction, especially if it is managed by any virtual learning environment. The effectiveness of the educational process is given by such factors as learner`s intelligence, prior knowledge, level of motivation, stress, self-confidence, and learner`s cognitive and learning style. The process of instruction supported by ICT is considered suitable and beneficial for learners of all styles. The reason is it offers a wide range of activities which can be aimed at any learning style and used by any teaching style instructor.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and communication technology in education 2009 : proceedings

  • ISBN

    978-80-7368-459-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    15. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku