Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

If you could choose, how would you show your teacher what you have learned?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002421" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002421 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    If you could choose, how would you show your teacher what you have learned?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nowadays, it is generally acknowledged that the instructor´s teaching style should match students´ learning preferences. In this context the ICT-supported instruction is considered suitable and beneficial for students of all learning styles, as it offersa wide range of tools and activities which can be tailored to any learning style and used by any teaching style instructor. Despite the assessment is recognized a crucial part of the process of instruction, teachers often tend to use tests of the same types for all learners and learners´ individual assessment preferences are not reflected at all. In our research we included individual assessment preferences in the design of ICT-supported process of instruction. The research ran in the subject of English for specific purposes and the sample group consisted of more than 200 students of bachelor Applied Informatics and master Information Management study programmes. The research followed two-phase structure: (1) we detected student´s indi

  • Název v anglickém jazyce

    If you could choose, how would you show your teacher what you have learned?

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays, it is generally acknowledged that the instructor´s teaching style should match students´ learning preferences. In this context the ICT-supported instruction is considered suitable and beneficial for students of all learning styles, as it offersa wide range of tools and activities which can be tailored to any learning style and used by any teaching style instructor. Despite the assessment is recognized a crucial part of the process of instruction, teachers often tend to use tests of the same types for all learners and learners´ individual assessment preferences are not reflected at all. In our research we included individual assessment preferences in the design of ICT-supported process of instruction. The research ran in the subject of English for specific purposes and the sample group consisted of more than 200 students of bachelor Applied Informatics and master Information Management study programmes. The research followed two-phase structure: (1) we detected student´s indi

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    e-Learning (ECEL 2014) : proceedings of the 13th european conference

  • ISBN

    978-1-910309-67-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    485-492

  • Název nakladatele

    Academic publishing

  • Místo vydání

    Reading

  • Místo konání akce

    Copenhagen, Denmark

  • Datum konání akce

    30. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku